Досвід переможців всеукраїнського конкурсу "Учитель року"

Пічкур Богдан Анатолійович

Переможець першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024» у номінації «Географія»

Освіта: Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2016 рік.

Кваліфікаційна категорія: вища.

Педагогічне звання: старший учитель.

Місце роботи:   Опорний комунальний заклад «Ліцей Козятинської міської ради Вінницької області».

Посада: заступник директора, вчитель географії

Стаж роботи: 7 років.

Посилання на блог:  https://geographyuaonline.blogspot.com/

Відеорезюме: 

https://m.youtube.com/watch?si=Gq9nvsDjtcYoz17-&v=OyIav_8Gz9s&feature=youtu.be

Разлог Марина Сергіївна

Переможниця першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024» у номінації «Українська мова та література»

Освіта: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2014,

Донецький національний університет імені Василя Стуса, 2020.

Кваліфікаційна категорія: Спеціаліст ІІ категорії.

Педагогічне звання: -

Місце роботи:   Комунальний заклад «Вінницький ліцей № 34».

Посада: Вчитель української мови та літератури

Стаж роботи: 4 роки.

Відеорезюмеhttps://m.youtube.com/watch?v=8I9pQNSCg68&feature=youtu.be

Благун Андрій Михайлович


Переможець першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024» у номінації «Фізика»

Освіта: ВДПІ ім. Миколи Островського, 1991 року.

Кваліфікаційна категорія: Спеціаліст вищої категорії.

Педагогічне звання: -

Місце роботи:   Комунальний заклад «Ліцей №1 смт Стрижавка Вінницького району Вінницької області».

Посада: Учитель фізики

Стаж роботи: 11 років.

Відеорезюме:  https://www.youtube.com/watch?v=Ir9OiXIMFV8

Кулик Вікторія Миколаївна

Переможниця першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024» у номінації «Образотворче мистецтво»

Освіта: Вінницький педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2003 рік.

Кваліфікаційна категорія: І.

Педагогічне звання: -

Місце роботи:   Ліцей с. Городище Літинської селищної ради Вінницького району.

Посада: Заступник директора з виховної роботи. 

Стаж роботи: 25 років.

Відеорезюмеhttps://www.youtube.com/watch?v=KWZPR7mzmVA

Качан Олексій Анатолійович

Переможець першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2023» у номінації «Фізична культура»

Освіта: Донбаський державний педагогічний університет, 2003 рік.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Педагогічне звання: старший учитель.

Місце роботи:   КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ВІННИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 26 ІМ. ГЕРОЯ УКРАЇНИ ДМИТРА МАЙБОРОДИ».

Посада: учитель фізичної культури

Стаж роботи: 21 рік.

Педагогічна ідея. Використання сучасних форм і методів та оздоровчих технологій на уроках фізичної культури. Упровадження у систему фізичного виховання різних популярних фітнес-гібридів оздоровчого, кондиційного та спортивного напрямів як найбільш універсальних видів фізичних навантажень, Головні сучасні форми і методи на уроках фізичної культури: мотиваційний та нестандартний інвентар, едьютейнмент, перкусія та її різновиди, сторітелінг, мультимедійні засоби і пристрої та оздоровчі технології. Крім стандартного обладнання, використання універсального модифікованого тренажера, акванудлсів, саморобних елементів SNAG, петель, гумових резинок, що дозволяє створити необхідні умови для реалізації індивідуального, диференційованого підходу в навчанні, підвищити рівень пізнавальної активності учнів, забезпечити комфортні умови для всебічного розвитку особистості, сформувати потребу в культурі рухів, оптимальному фізичному розвитку. Особливо значущою та першочерговою стала проблема психологічної готовності дітей до дій у надзвичайних ситуаціях. Керувати емоційним станом, звільнятися від емоційного напруження дітям допомагає використання різновидів йоги, дихальної гімнастики, аутогенні тренування, Mindfulness тощо. Використання мультимедійних технологій, що забезпечують роботу з анімованою комп'ютерною графікою й текстом, мовою й високоякісним звуком, нерухомими й рухомими зображеннями.

Відеорезюме: https://www.youtube.com/watch?v=tS4qrjUbV4c 

Водянюк Федір Михайлович

Переможець першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2023» у номінації «Захист України»

Освіта: Полтавське вище військове командне училище зв’язку, 1982 р., Запорізький класичний приватний університет, факультет «Фізичне виховання», 2014  р.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст другої категорії.

Місце роботи:   опорний навчальний заклад «Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ст. № 2 ім. Івана Богуна м. Ямпіль.

Посада: учитель предмета «Захист України»

Стаж роботи: 17 років.

Педагогічна ідея. Військово-патріотичне виховання має на меті формування та розвиток мотивації здобувати військові професії та проходити службу в Збройних силах України, що своєю чергою значно підвищує рівень успішності та результативності вивчення учнями  предмета «Захист України». Філософія військово-патріотичного виховання передбачає плекання української ідентифікації, оборонної свідомості, а саме  усвідомлення соціальної суб’єктивної власної сутності, а методологія формування компетентності  формування готовності юнаків до служби та  здатність до такої діяльності, емоційно-вольова готовність. Емоції – рівноправна складова процесу пізнання, така ж, як логічне мислення, і на них  ґрунтуються потреби, які гарантують виключно важливу роль в навчанні і вихованні. Важливо, коли  військово-патріотичне виховання підкріплюється такою формою, як участь учнів у роботі клубів та гуртків військово-патріотичного спрямування.

Відеорезюме: https://drive.google.com/file/d/1YJ7f5XMLq6lqTnTuSp_emicvn3HFIUUT/view

Михайляк Олена Петрівна

Переможниця першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2023» у номінації «Основи здоров'я»

Освіта: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 1999 рік.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Педагогічне звання: старший учитель.

Місце роботи:   КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ОЛЕНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ З ДОШКІЛЬНИМ ПІДРОЗДІЛОМ» ВОРОНОВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.

Посада: учитель фізики. 

Стаж роботи: 23 роки.

Педагогічна ідея. Зробити свої уроки та заходи  сучасними та  цікавими, такими, щоб учні хотіли  відвідувати їх, а не були змушені. Інтерактивні методи навчання: «Мозковий штурм», «Мікрофон», «Криголам», «Мої очікування…», «Знайди помилку», «Незакінчене речення», «Склади або розгадай ребус», «Кросворди, філворди», «Інтерактивні аркуші» , «Інтерактивні гексагони», «Кинутий камінь» тощо. Технології для розвитку критичного мислення: «6 капелюхів де Боно», «Таксономія Блума», «Кроссенс», «Метод Фреєра», «Фішбоун», «Зернята думок», «Хмари слів», «Метод сендвіча» і т.д. Сучасні освітні тренди: «Воркшоп», «Хакатон», «BYOD», «E-LEARNING » тощо. Інноваційні технології: «ВІКІ-уроки», «SCRAM-технологія». «Педагогічні парадигми уроку»: структурування навчання; візуалізація навчання; розвиток ключових компетентностей та м’яких навичок; розвиток критичного мислення та медіаграмотності; швидкі фідбеки; ситуація успіху.

Відеорезюме: https://www.youtube.com/watch?v=b3EftcFVPcU&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D0%9C%D0%B8%D1%85%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D1%8F%D0%BA

Воронюк Анжела Сергіївна

Лауреатка першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2023» у номінації «Початкова освіта»

Освіта: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського (ступінь бакалавра 2021 рік).

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст.

Місце роботи:   комунальний заклад «Лаврівська гімназія Вінницького району Вінницької області».

Посада: учитель початкових класів. 

Стаж роботи: 3 роки.

Педагогічна ідея. Розвиток soft skills і медіатворчості в учнів початкових класів шляхом інтеграції в освітній процес медіапродуктів. Формування критичного мислення є важливим аспектом розвитку soft skills молодших школярів. Методи, прийоми, технології: буктрейлер, скрайбінг, сторітелінг, брендинг, хмара тегів, QR-код, ментальна карта, скрапбукінг, дудл.

Відеорезюме: https://www.youtube.com/watch?v=__ELejC5KMA&ab_channel=A%D0%BD%D0%B6%D0%B5%D0%BB%D0%B0%D0%92%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BD%D1%8E%D0%BA

Іщук Надія Михайлівна

Переможниця першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2022» у номінації «Біологія»

Освіта: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2002 рік.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Педагогічне звання: старший учитель.

Місце роботи:   ліцей № 2 Калинівської міської ради Вінницької області.

Посада: учитель біології, географії. 

Стаж роботи: 19 років.

Педагогічна ідея. Розвиток ключових компетентностей учнів через використання інноваційних технологій навчання та інструментів формувального оцінювання. Моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне розв’язання проблем на основі аналізу обставин і відповідної ситуації;  застосування методів кооперативного навчання. Використання технологій створення ситуації успіху, саморозвитку, навчання як дослідження, педагогіки співробітництва, диференціації навчання, проблемного навчання. Формувальне оцінювання як ефективна стратегія підвищення рівня навчальних досягнень учнів.

Відеорезюме: https://www.youtube.com/watch?v=W7tcLIUh5Oo

Майстер-клас: https://cutt.ly/c4cjgpD  

Урок: https://cutt.ly/F4cjO39 

Водоп’янова Світлана Сергіївна

Переможниця першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2022» у номінації «Інформатика»

Освіта: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2011 рік.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст першої категорії.

Педагогічне звання: старший учитель.

Місце роботи:   Ліцей № 2 м. Немирова Немирівської міської ради.

Посада: учитель інформатики

Стаж роботи: 10 років.

Педагогічна ідея.  Формування в учнів основних компетентностей під час навчання інформатики. Основною метою є організація навчального процесу, під час якого стає можливим формування в учнів гнучких навичок. Методи та прийоми роботи: метод аналогій, проблемний виклад, дискусії, метод проєктів та ін. Застосування технологій розвитку критичного мислення, за допомогою яких учні вчаться працювати з інформацією, розпізнавати фейки, аналізувати повідомлення. З метою демонстрації зв’язку інформатики з іншими науками та новітніми технологіями використання робототехніки (Lego Mindstorms EV3 та MakeBlock Codey Rocky). Розвиток навичок Hard Skills та Soft Skills, що допомагає старшокласникам у профорієнтації. 

Відеорезюме: https://www.youtube.com/watch?v=tbvPem11p7A 

Майстер-клас: http://surl.li/fqrik  

Методичний практикум: http://surl.li/fqrnn 

Урок: http://surl.li/fqrok

Гончарук Надія Василівна

Переможниця першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2022» у номінації «Мистецтво»

Освіта: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2002 рік.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Педагогічне звання: старший учитель.

Місце роботи:   комунальний заклад «Вінницький ліцей № 12».

Посада: учитель музичного мистецтва. 

Стаж роботи: 23 роки.

Педагогічна ідея.  Організація процесу навчання на основі гуманізації та демократизації шляхом використання методів креативного мислення, а також форм та методів роботи, що сприяють якісному засвоєнню навчального матеріалу, допомагають розвивати особисті творчі здібності учнів, краще пізнати музику, зокрема:  «мозковий штурм», «мікрофон», «асоціативний кущ», «поле успіху», самооцінювання, взаємооцінювання, створення проблемних ситуацій, «ромашка Блума», проєктна діяльність, індивідуальна робота, робота в групах, колективна робота, робота в парах, група експертів, відсутність критики невдалих творчих спроб, створення ситуації успіху. Поєднання навчальної і рухової діяльності через упровадження інноваційної здоров’язбережувальної технології «Навчання у русі».

Відеорезюме: https://www.youtube.com/watch?v=z1WYAwwiIHo 

Майстер-клас: http://surl.li/fqsan 

Урок: http://surl.li/fqsbd

Голубаха Юлія Володимирівна

Переможниця першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2022» у номінації «Основи правознавства»

Освіта: Вінницький державний педагогічний університет, 2006 рік.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Педагогічне звання: старший учитель.

Місце роботи:   Агрономічненська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Вінницького району Вінницької області.

Посада: учитель історії та основ правознавства

Стаж роботи: 14 років.

Педагогічна ідея.  Використання технології критичного мислення. Інноваційні форми та методи роботи: проблемні завдання, мультимедійні презентації, диспути, дебати, проєкти, дослідження, кластери, асоціативний ряд, мозкова атака, «барометр настрою», фішбоун, ПРЕС, РАФТ, кубик Блума, діаграми Венна та інші. На етапі опрацювання нового матеріалу учні користуються кластерами, опорними схемами, таблицями, презентаціями. Старшокласники проводять дослідження, дискутують. Учні люблять використовувати «кубик Блума», розв’язувати ситуативні задачі, шукати різні правові шляхи їх розв'язання. Проводиться робота з нормативно-правовими актами. Для полегшення їх опрацювання учні об’єднуються в групи, пари. При цьому використовуються прийоми «ажурна пилка», «навчаючи – учусь» та інші, на етапі закріплення матеріалу - методи ПРЕС, РАФТ, діаграма Венна. Це дає учням змогу самостійно узагальнити вивчену тему, порівняти, зробити висновки. А учителю – з’ясувати рівень набутих умінь та навичок, досягнення навчальних цілей.

Відеорезюме: https://youtu.be/QBFShjilZ7o 

Майстер-клас: http://surl.li/fqsga

Дем'янюк Ганна Володимирівна

Лауреатка всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021» (ІІ місце) у номінації «Математика»

Освіта: у 2005 році закінчила ВДПУ ім. М.Коцюбинського, здобула повну вищу освіту за спеціальністю "Педагогіка і методика середньої освіти. Математика" та отримала кваліфікацію "Магістр-дослідник математики, вчитель математики, фізики та астрономії".

Місце роботи:   Ліцей №7 м. Гайсин Вінницької області.

Посада: учитель математики. 

Стаж роботи: 15 років.

Методичне питання самоосвіти: Розвиток творчих здібностей учнів на уроках математики як необхідна умова формування їхніх життєвих компетенцій.

Педагогічна ідея. Особистісно орієнтоване виховання, технологія групової навчальної діяльності, інформаційні технології, інтерактивні технології, технологія формування творчої особистості, розвиток критичного мислення.

Посилання на блог "Математичний Всесвіт": 

https://gannamath.blogspot.com/

Луп'як Дмитро Миколайович

Переможець всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021» у номінації «Трудове навчання»

Освіта: у 1995 році закінчив Вінницький державний педагогічний інститут, здобув повну вищу освіту за спеціальністю «Учитель праці. Організатор технічної творчості»; у 2014 році закінчив аспірантуру зі спеціальності "теорія і методика професійної освіти".

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Педагогічне звання: вчитель-методист.

Місце роботи:   КЗ « Вінницький ліцей № 23».

Посада: учитель трудового навчання

Стаж роботи: 26 років.

Педагогічна ідея. Технологічна підготовка на основі компетентнісного підходу  (не завдяки окремим знанням, умінням і навичкам, а компетенціям). Завдання вчителя полягає не в збагаченні учнів певною кількістю інформації, а в розвитку уміння оперувати нею, проєктувати та моделювати свою діяльність, здатності творчо застосовувати набуті знання й досвід. Метою педагогічної діяльності є створення оптимальних умов для творчого розвитку учнів і формування в них ключових та предметних компетентностей.

Інноваційні форми і технології, які використовує в роботі: бінарні та інтегровані уроки, STEAM-проєкти, інноваційні технології навчання з використанням інтерактивних методів і вправ; розвиток дослідницької діяльності учнів через організацію та відвідування виставок, конкурсів, проведення екскурсій, зустрічей із майстрами народної і технічної творчості.

Відеорезюме: https://www.youtube.com/watch?v=7BraxZitG4s

Майстер-класhttp://surl.li/fsgdf

Творчий поєктhttp://surl.li/fsgdr

Урок: http://surl.li/fsgei

Посилання на сайт: https://dmytro.lupiak.com/


Мельник Олена Анатоліївна

Переможниця ІІ (регіонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020» у номінації «Хімія»

Освіта: у 2009 році закінчила Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського.

Місце роботи:   НВК «Загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів-ліцей смт Стрижавка» Вінницької області.

Посада: учитель хімії. 

Стаж роботи: 14 років.

Педагогічна ідея. Реалізація форм і методів проведення самостійних робіт на уроках хімії, яка забезпечує розвиток і саморозвиток особистості, сприяє формуванню її організаційних, інформаційних, комунікативних здібностей. Метод самостійної роботи учнів – у центрі уваги. Найефективнішим навчання стане тоді, коли учень виявить максимальну активність, а учитель – активніше користуватиметься функцією консультанта та організатора навчального процесу. Цьому сприяє робота з інформаційно-навчальними платформами, зокрема: генератор створення Хмар слів WordArt; генератор створення ребусів Rebus №1; інтерактивні ігри на платформі LearningApps; QR-коди та Google Classroom, створення карти розуму (інтелектуальної карти) Bubbl.us.

Відеорезюме: https://youtu.be/nySRDUTQ4as

Корнелюк Ірина Вікторівна


Переможниця ІІ (регіонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020» у номінації «Історія»

Освіта: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, філологічний факультет (1999 р., спеціальність – «учитель української мови, літератури та народознавства»); Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, історичний факультет (2016 р., спеціальність «учитель історії та правознавства»).

Місце роботи:   Баланівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Бершадського району Вінницької області.

Посада: учитель української мови, літератури та історії. 

Педагогічний стаж: 20 років.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Педагогічне звання: старший учитель. 

Педагогічна ідея. Інтегроване навчання, поряд із іншими формами взаємодії вчителів та учнів, є актуальною моделлю активізації інтелектуальної діяльності школярів. Інтеграція зобов’язує до використання різноманітних форм викладання, що має великий вплив на ефективність сприйняття учнями навчального матеріалу, формування їхнього світогляду. Вивчення ідей колег, передового педагогічного досвіду є невід’ємною частиною самоосвітньої діяльності. 

Методичне питання самоосвіти: Формування ключових компетентностей шляхом інтеграції уроків історії України та української літератури.

Відеорезюме: https://www.youtube.com/watch?v=3vTVzzDxPX0

Посилання на блог: 

https://historymova.blogspot.com/

Черниш Тетяна Анатоліївна

Переможниця ІІ (регіонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020» у номінації «Початкова освіта»

Освіта: Вінницьке педагогічне училище, 1996 рік; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 1999 рік.

Місце роботи:   комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія № 23 Вінницької міської ради».

Посада: учитель початкових класів. 

Педагогічний стаж: 20 років.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Педагогічне звання: учитель-методист. 

Педагогічна ідея. Інтегрований розвиток наскрізних умінь – це індикатор впровадження компетентнісного підходу на рівні конкретної шкільної практики в процесі організації інтегрованого навчання. Пошук інструментарію для інтегрованого розвитку наскрізних умінь, упровадження дослідницької діяльності школярів пріоритетне завдання в організації освітнього процесу. Застосування евристичного методу для організації самостійної роботи учня щодо засвоєння навчального матеріалу за допомогою проблемно-пізнавальних завдань

Методичне питання самоосвіти: Упровадження в освітній процес діяльнісних методів навчання й відповідного інструментарію, що забезпечить інтегрований розвиток наскрізних умінь.

Відеорезюме: https://youtu.be/_K-8J2zz7SY

Посилання на блог: 

https://tanyachernysh.blogspot.com/

Мендусь Тетяна Петрівна

Переможниця ІІ (регіонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020» у номінації «Зарубіжна література»

Освіта: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2009р.

Місце роботи:   Ліцей № 7 м. Гайсин Вінницької області.

Посада: учитель української мови та літератури, зарубіжної літератури. 

Педагогічний стаж: 11 років.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст другої категорії.

Педагогічна ідея. Використання у роботі, керуючись компетентісно-діяльнісним підходом, структури літературної освіти «вивчати + знаходити + думати + співпрацювати + адаптуватися». Мета застосування такої освітньої стратегії – успішний, компетентний випускник, адаптований до вимог суспільства, національно свідома особистість. Ефективне впровадження моделі літературної освіти можливе через поєднання технологій критичного мислення, особистісно орієнтованого та проблемного навчання. Алгоритм побудови уроків словесності: здивування,  зацікавлення, захоплення, пізнання, застосування знань на практиці, готовність до життя. Використання у педагогічній діяльності  методів особистісно орієнтованого навчання; проблемного викладу матеріалу для максимальної активізації інтелектуальних, творчих та мотиваційних можливостей учнів. Створення зони найближчого розвитку, використовуючи онлайн-презентації Sway, Office, завдання у QR-кодах, вправи на платформі LearningApps (вікторини, кросворди, встановлення відповідностей, робота з ілюстраціями, змагання, пазли), командні ігри на основі тестових завдань освітнього сервісу ClassTime, середовище Google-Classroom. Завдання вчителя  формувати засобами зарубіжної літератури творчу, всебічно розвинену, компетентну особистість, чутливу до проблем оточення.

Методична тема: Розвиток ключових компетентностей на уроках словесності в контексті технологій інформаційного суспільства.

Відеорезюме: https://www.youtube.com/watch?v=WVSXV_FBH5Y

Посилання на блог: 

https://movatatianamendus.blogspot.com/

Жарська Марія Пилипівна

Переможниця ІІ (регіонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020» у номінації «Образотворче мистецтво»

Освіта: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського за кваліфікацією «Вчитель української мови і літератури та зарубіжної літератури» (2010 р.); Кам’янець-Подільський інститут богословських наук за кваліфікацією «Церковний музикознавець, вчитель етики та релігієзнавства»  (2008р.).

Місце роботи:   Михайлівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Шаргородського району Вінницької області.

Посада: учитель зарубіжної літератури. 

Педагогічний стаж: 9 років.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст другої категорії.

Педагогічна ідея. Еко-арт як спосіб формування еколого-естетичних компетенцій особистості учнів на уроках образотворчого мистецтва і в позаурочний час.Технології: співнавчання, взаємонавчання (колективне, групове, навчання у співпраці), де і учні, і вчитель є рівноправними. В такому випадку учні розуміють, аналізують, що вони знають, уміють і здійснюють.  Моделювання життєвих ситуацій, спільне вирішення проблем на основі аналізу обставин та відповідної ситуації. Методи: дослідження (учні досліджують властивості того чи іншого предмета, який, зазвичай, вважається непотребом і намагаються знайти в ньому мистецьку цінність), аналізу (створення нового об’єкта шляхом поєднання найкращих особливостей, якостей, характеристик інших об’єктів навколишнього середовища і складання алгоритму подальших творчих дій), узагальнення (обговорення, підсумок) практичний пошук, співробітництво вчителя і учня; зіставлення (учні порівнюють себе з об’єктами природи), асоціацій (перенесення властивостей з одного об’єкта на інший), метод згоди і протиріч (стосовно певної теми обирається по кілька аргументів «за» і «проти», у результаті обговорення приймаються виважені рішення). А також: розповідь, пояснення, коментар, доповнення, бесіда, інструктаж, словесне малювання, опис художнього твору. Прийоми: проєктування ситуацій успіху (акцентую увагу на здібностях учнів, спільна радість завдяки успішно виконаному завданню, демонстрація віри в учня і в його творчі можливості). Форми роботи: спостереження за довкіллям (для виявлення об’єктів, які можна використовувати в композиціях, навчити дітей бути уважними до дрібниць і бачити красу в звичайних речах); уроки, проведені у формі подорожі, усного журналу; власні дослідження (на відпочинку, на прогулянці, під час фізичної праці звертати увагу, яким чином речам, що вважаються мотлохом можна дати «друге життя»); екологічні акції, виставки; трудові справи; конкурси, вікторини; розробка індивідуальних та колективних екологічно-естетичних проектів; фронтальні та індивідуальні форми роботи; колективна діяльність (парна, групова); перегляд або створення презентацій.

Відеорезюме: https://www.youtube.com/watch?v=M5xECHNiSuY

Коробкова Яна Сергіївна

Переможниця всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» у номінації «Географія»

Освіта: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2011 рік.

Місце роботи:   Хоньковецька середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Могилів-Подільського району Вінницької області.

Посада: учитель географії. 

Педагогічний стаж: 7 років.

Педагогічна ідея. Перевага надається урокам з використанням методів компетентнісно орієнтованого навчання, скрайбінг-технологій, хмарних сервісів та освітніх платформ та інтегрованим урокам у контексті вимог Нової української школи. Використання педагогічних технологій, які базуються на засадах педагогіки партнерства, де учитель виступає не джерелом знань, а фасилітатором. Унікальність методики полягає в симбіозі інтеракції та ІКТ. Крім розвитку розумового інтелекту, вчитель орієнтує свої уроки на формування емоційного інтелекту учнів, що є невід’ємною складовою сучасної освіти.

Методична тема: Педагогічна інноватика у формуванні ключових компетентностей на уроках географії: BYOD - технології.

Відеорезюме: https://www.youtube.com/watch?v=O9P9XO2_Q2U&t=10s

Посилання на конкурсне випробування «Урок»: 

https://www.youtube.com/watch?v=3LBSQrGXdFc&list=PL9B8xIlnf8T6fv5Qh9PoPQ42HyUHDhh78

Десятник Тетяна Олександрівна

Лауреатка всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018» (ІІ місце) у номінації «Німецька мова»

Освіта: Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2009 рік.

Місце роботи:  Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - ліцей № 7 Вінницької міської ради».

Посада: учитель німецької мови. 

Педагогічний стаж: 9 років.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст першої категорії.

Педагогічна ідея. Використання на уроці інтерактивного навчання та гри для формування комунікативних компетентностей. Саме ця педагогічна ідея зарекомендувала себе результативною та успішною. Усі учні охоче комунікують у рольових іграх, драматизації та імітації; при побудові живих речень долається мовний бар’єр; хорова робота позбавляє страху перед помилками, а гра в «Мікрофон» вчить брати на себе відповідальність; асоціаграми, діаграма Керола, проектна робота, журналістська робота, створення графіків та їх опис розширюють простір учня у вживанні німецької мови та мотивують до подальшої роботи, дають змогу застосувати набуті знання на практиці. Малеча залюбки розігрує сцени лялькового театру, завчає необхідні конструкції у піснях-руханках, римівках, скоромовках; а щоб перевірити себе, діти із захопленням малюють художній диктант, долають живі перешкоди в аудіюванні, користуються мовленнєвою здогадкою, мовним сендвічем, залучаються до листування з німецькомовними учнями.

Відеорезюме: https://www.youtube.com/watch?v=Gg5PNyaCs_A

Посилання на блог: 

http://denglisch-vid-desyatnik.webnode.com.ua/

Костенко Ольга Віталіївна

Переможниця всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016» у номінації «Математика»

Місце роботи:   СЗШ І-ІІІ ступенів № 4 м. Гайсина Гайсинського району Вінницької області.

Посада: учитель математики. 

Педагогічна ідея. Упровадження в педагогічну практику технологій електронного (e-Learning) та мережевого навчання (m-Learning). Саме вони дозволяють поєднувати на уроці досягнення сучасної техніки (що викликає великий інтерес в учнів до процесу навчання) та сучасної педагогіки. Кожний такий урок – це сходинка у знаннях і розвитку учня, новий внесок у формування його розумової й моральної культури, у розвиток ключових і предметних компетентностей.


Качур Владислав Олегович

Лауреат всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016» (ІІІ місце) у номінації «Англійська мова»

Місце роботи:   КЗ "НВК: ЗШ І-ІІІ ст. - гімназія № 6 ВМР".

Посада: учитель англійської та німецької мов. 

Інновації. Розробка електронних посібників з країнознавства “Welcome to the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland”, “English with Pleasure” та “Deutsch mit Spaß” за новою навчальною програмою. Використання на уроках англійської елементів гейміфікації, інтерактивних вправам на інтернет-платформ Kahoot, LearningApps, а також арт-терапії. У 2015 році увійшов до рейтингу вчителів-новаторів за версією “Microsoft Innovative Educator Expert”.

Немає коментарів:

Дописати коментар