Дистанційна
робота – нова реальність…
Сьогодні
«відвідала» вебінар Google Meet від А до Я.
Занотувала
важливі речі:
- Проводити зустрічі у Meet необхідно з корпоративного облікового запису або Google for Education .
- Можливість проведення зустрічей до 250 учасників (корпоративний обліковий запис або G Suite).
- Можливість проведення зустрічей до 100 учасників (особистий обліковий запис, можливо будуть обмеження після 30 вересня).
- Згенерувавши одне посилання на вебінар, використовуємо його скільки це необхідно.
- Обмежень по часу в мітингах немає.
- Краще додавати зустрічі Meet у календар.
- Той, хто є редактором зустрічі в календарі може додати вкладені файли.
- Демонстрація презентації на екрані під час зустрічі: знизу в правому куті є кнопка «показати на екрані», виберіть потрібний формат.
- Доступними є «живі» субтитри в реальному часі, однак поки що розпізнають англійську мову.
- Незабаром з’являться оновлення Meet (серед них вимкнути одночасно всім мікрофони).
- Оновлюватиметься також і Hangouts.
- А Google+ еволюціонується.
Немає коментарів:
Дописати коментар