четвер, 21 травня 2020 р.

Вебінар Google Meet від А до Я

Дистанційна робота – нова реальність…
Сьогодні «відвідала» вебінар Google Meet від А до Я.
Занотувала важливі речі:
  • Проводити зустрічі у Meet необхідно з корпоративного облікового запису або Google for Education .
  • Можливість проведення зустрічей до 250 учасників (корпоративний обліковий запис або G Suite).
  • Можливість проведення зустрічей до 100 учасників (особистий обліковий запис, можливо будуть обмеження після 30 вересня).
  • Згенерувавши одне посилання на вебінар, використовуємо його скільки це необхідно.
  • Обмежень по часу в мітингах немає.
  • Краще додавати зустрічі Meet у календар.
  • Той, хто є редактором зустрічі в календарі може додати вкладені файли.
  • Демонстрація презентації на екрані під час зустрічі: знизу в правому куті є кнопка «показати на екрані», виберіть потрібний формат.
  • Доступними є «живі» субтитри в реальному часі, однак поки що розпізнають англійську мову.
  • Незабаром з’являться оновлення Meet (серед них вимкнути одночасно всім мікрофони).
  • Оновлюватиметься також і Hangouts.
  • А Google+ еволюціонується.

Немає коментарів:

Дописати коментар